Alla inlägg under augusti 2008

Av Andréa - 27 augusti 2008 21:24

Skolan har börjat, *hurra*, och jag insåg idag hur svårt det är att inte jämföra sig med andra. Visst, jag visste det innan sommarlovet, men under sommaren har jag byggt upp en bra självkänsla och jag gillar mig själv, faktiskt!

Nu såg jag plötsligt allas smala ben och kroppar, dem hoppar runt och skrattar, och självklart kommer tankarna tillbaka, fastän jag är nästan lika smal som de flesta av dem och jag vet att jag inte är tjock.

Allt jag ville säga är att jag fortfarande finns här om ni vill snacka, kommentera eller mejla mig på ana-talk@hotmail.com

//Andréa

Av Andréa - 24 augusti 2008 13:44

Det här är min nya favoritlåt, så grymt fin!

Jag tycker att texten passar så bra in på många unga tjejer.

Eller vad tycker ni?

Av Andréa - 19 augusti 2008 09:56

Jag har en fråga, är det snyggt att vara så smal att revbenen syns? Visst, jag kan tänka mig att man vill bli lite smalare och visst, jag ska väl bara hålla käft, eftersom man ser mina. Men är det snyggt när dem sticker ut som pinnar ur bröstkorgen? Och en grej, ni som säger att ni vill bli smala för killar, jag har en kompis, och hon är väldigt smal och har alltid varit det, men de flesta killar tycker att det är äckligt. Förlåt, jag behövde bara skriva av mig. Mejla mig om ni vill snacka, ana-talk@hotmail.com.

Kram// Andréa


Av Andréa - 18 augusti 2008 19:26

Okej, den här bloggen är skapad för de som har ana (anorexia) eller andra ätstörningar.

Jag har själv funderat mååååånga gånger på att banta eller sluta äta helt. Men, har insett att det inte är något jag vill.

Alltså kommer den här bloggen INTE att handla om tips på hur du kan gå ner i vikt eller hur jag försöker gå ner i vikt eller hur bra jag tycker ana är.

Den kommer däremot att handla om de som behöver hjälp, så om ni vill snacka, så känn er fria att mejla mig på ana-talk@hotmail.com . Om inte för att ni vill snacka, så för att jag vill det :)

Like it or not.

//Andréa

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Är det bra att den här bloggen finns?
 Ja, självklart! Alla behöver någon att snacka med.
 Nej, den är bara töntig.
 Kanske, lite osäker, för en del är det väl bra.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards